суббота, 10 марта 2012 г.

Опис досвіду



Тема самоосвітньої роботи «Формування соціокультурної компетенції» була обрана в результаті систематичної діагностичної роботи та особистих спостережень, які дозволили зробити висновок - кожна дитина прагне до інтелектуальної та особистісної «зрілості», щодня наповнюючи свій соціальний досвід і життєву компетенцію, і завданням педагога є виступити « фільтром »в цьому складному процесі.
 З точки зору викладання англійської мови соціокультурна компетенція передбачає засвоєння учнями знань соціокультурних особливостей країни, мова якої вивчається, культурних цінностей і морально-етичних норм свого та інших народів, а також формування умінь їх використовувати в практичній діяльності.
Основними напрямками діяльності педагога є
► гармонійне поєднання національного та полікультурного виховання;
► формування культури міжособистісних відносин;
► виховання в учнів орієнтації на здоровий спосіб життя і морально-духовне самовдосконалення;
► збалансоване інтелектуально, фізичний, психічний, соціальний, духовний розвиток особистості дитини;
► виховання особистості в колективі
- Виховання активної соціальної позиції
 - Розвиток вміння брати відповідальність за прийняте рішення
- Створення ситуації співробітництва.
Для реалізації теми самоосвітньої роботи вчитель використовує роботу з автентичними текстами, нестандартні уроки, різноманітні форми пошуку і дослідження. Для втілення поставлених завдань кожному вчителю необхідний портфель з інструментами:
- Співпраця з батьками через опікунську та спостережна ради;
 - Взаємодія з громадськістю - через центр туризму при Міському відділі освіти;
 і методами:
- Створення проекту «Парламентська республіка»;
- Робота над проектом «Кодекс честі класу»;
- Серія класних годин на теми «Здоровий спосіб життя», «Правове виховання»;
- Організація систематичних екскурсій по рідному краю;
- Робота інтелектуального клубу «Ерудит».
Відповідно було розроблено дидактичний матеріал за темами «Великобританія», «США» для 6, 10, 11-х класів.
Результативність роботи вчителя і класного керівника простежується при аналізі результатів у конкурсах та олімпіадах. Так, Павлова Катерина (11 клас) посіла 7 місце у другому етапі олімпіади з англійської, Федяєв Юрій був запрошений до Донецької школу «Ерудит», команда клубу «Ерудит» в 2007 році зайняла 2 місце в міському турнірі «Що? Де? Коли? », Лебедєва Дарія - переможець першості з карате-до в 2007 році, Рубан Євгенія та Правденко Катерина - багаторазові призери танцювального гуртка« Непосиди », Потрімаева Валерія досягла значних успіхів по вокалу у музичній школі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий